Tisdag 20/1

Elisa har varit här, eller hon åkte tidigt i morse för hon skulle försöka gå halva dagen i skolan. Men jag tror inte hon var riktigt frisk ännu, för efter ja vaknade så har jag haft lite smått ont i halsen idag också. Risken finns väl att ja kanske också är på väg att komma in i den här halsfluss-liknande sjukdomen. Men det återstår att se.
Efter att jag pratade med anna så kom vi fram till att hon hade ont i öronen och att vi skulle sjuka oss lite tillsammans. Så jag väntar på ett samtal från hennes mor för att åka vidare till sanda.
Blir väl en relativt lugn kväll med lite N64 kanske, någe tv möjligtvis och sen sova relativt tidigt.
Ska åka hem imorgon igen, och misstänker väl att de blir som så att Anna åker upp på hemse för att hämta sitt körkort, så åker jag med henne. Svårare än så tror jag icke att det blir.
Nu ska jag ta o gå in på king o spela en runda biljard eller två under tiden jag väntar på det där samtalet. Ha de topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0