Team Sportia Cup

I helgen är det team sportia cup. Jag trodde att ja iår skulle få vara med o spela i denna underabara cup. Men så vart inte fallet. De fanns några som tyckte att bara ens vänner eller möjligen dom som dom tycker är bättre skulle få vara med. Känns riktigt besviket, jag hade sett fram emot o få vara med riktigt mycket! Men men, whatever. Blir en helhelg med elisa i stan, inte så tokigt de heller :) Lär se på en del fotboll, en massa om jag får bestämma för jag tycker det är roligt som fan :)

Igår var Elisa ute hos mig o sov här, för hon var ledig idag. Vi gick upp o hyrde tre filmer: "wanted" , "get smart" och "Jiddra inte med Zohan" & Alla 3 var faktiskt helt okej :) Vi köpte även en hel del snacks och lagade mat innan vi satte igång o tittade på film. Blev en del mys och sådär, innan vi sov.
Idag har vi vart hos farmor o farfar och hälsat på, ätit lunch och pratat massa skit. Farfar är alltid lika rolig när han berättar sina gamla historier från tiden på televerket. Jag tror han har vart i hälften av alla hus på gotland o satt in telefon. Han har varit i mitt hus en gång i tiden. I nåra grannars hus. I pippihuset. You name it.

Nåväl, sitter på fb och svarar på massa frågor för att få silvermynt. Det går segt. Men skoj! :P

Kommentarer
Postat av: elisi

ja han som bestmde vilka som fick vara med är en fis

2009-01-30 @ 10:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0