Sorg

Jag har en vän som är ledsen, Jag känner mig så maktlös när någon är ledsen för de verkar inte som om de finns något jag kan göra. Man känner att man är där men ändå inte, och de finns ingen som kan säga vad man ska göra heller för det är ingen som vet. Inte ens den personen som är ledsen vet i alla lägen vad som kan göras åt saken. Ibland blir de bara till att låta saken bero, ibland är det en trevlig stund som löser bekymret, ibland tiden. Det finns egentligen ingenting man kan göra åt saker, utan bara låta det lösa sig själv. Och det tror jag är den jobbigaste biten, att inte veta. Var kommer lösningen att stå o vänta på mig, kommer det att lösas av sig själv eller måste jag komma på ett sätt att klura ut de här problemet själv. Man känner sig, oerhört maktlös.

Jag hoppas du klurar ut ditt bekymmer J, och att du får all glädje i världen. det är du värd.


Kommentarer
Postat av: J.

Du är mer än guld värt, tack.

2009-01-25 @ 01:52:56
URL: http://browni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0