Ny blogg.

Hej hej hallå.

Av någon skum anledning som jag inte riktigt vet vad den är, så fick inte jag lov att logga in på min gamla blogg (floffrickard.blogg.se) . Jag har kollat efter och bloggen finns kvar på internet, men jag får inte logga in på den. Så nu, har jag tagit beslutet om att starta en ny blogg.
Har inte varit så mycket bloggande alls på sista tiden för min del. Jag tänker inte heller lova att det kommer bli mycket mer bloggande, beror helt på va jag har för luster och passioner till de ting som händer mig i livet. Vi får helt enkelt vänta och se, låta tiden utvisa, vad som kommer att hända med denna bloggen.

Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med, finns så mycket som har hänt sen sist jag bloggade att de egentligen inte finns mening att skriva ner alltiing, snarare kanske det är bättre att bara börja på en ny kula o skriva från och med nu. Men några viktiga punkter kan vi ju ta upp åtminstonne:


* Jag och Elisa har varit tillsammans i 1 år, 4 månader och 18 dagar.
* Anna har fått körkort
* Jag har fått jobb på kustgrillen @ Klintehamn
* Pappa har träffat en tjej
* Jessica och Jonny har skaffat en hund som heter pito
* Jag har varit i gävle och hälsat på marcus

* Jag och tony har tagit upp fotbollandet igen

Nu vet jag inget mera för tillfället, men jag säger på återseende så kommer jag att kunna skriva mer utförligt i framtiden om vad jag gör under dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0