Just another manic Monday

En vanlig måndag, en ny vecka efter en gången helg. Känner mig både pigg och trött på en och samma gång idag. Men det lär väl kunna bli lite ändring på det.
Igår fick jag för första gången sällskap av en kompis som ville spela biljard mot mig, Tack Julia, det var snällt! Men du får nog träna lite till om du ska kunna slå mig. Tack vare det gick jag även och blev medlem på facebook fast jag hade lovat mig själv att de inte skulle ske. Jag är en svag människa, jag vet. Men man får göra uppoffringar för att få som man vill.
Senare idag, runt 3tiden kommer Elisa hit. Ska bli väldigt skönt att få träffa henne igen eftersom hon har varit sjuk så länge, så de lär väl bli lite mys och sen lär jag tvinga henne o se på handbollen med mig innan det bär iväg till träningen med tony klockan 20:00. Det vankas Team sportia-cup inom en snar framtid så träningarna är viktiga just för tillfället.
Elisa kommer vara kvar hos mig och vänta tills jag kommer hem igen, så blir de kanske någon godnattpuss hit och dit, innan det är pömsartajm.
Har även dragit ner några filmer, "Bolt", "Max Payne" och "Tropic Thunder". Någon kommentar på hurvida dessa filmer är bra eller inte? Lär väl kanske se en av dom med Elisa senare, men då vill det till att jag Installerar mitt nero först. Jag är en latmask! Hur som haver, nu ska jag sätta mig och spela lite biljard iallafall.

Kommentarer
Postat av: elisi

puss på dig snart kommer jag! :D

2009-01-19 @ 12:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0